Semnătură digitală

La Stas Computer puteți obține în cel mai scurt timp un certificat digital calificat!

Acum puteți să semnați electronic documentele cu valoare juridică folosind certificatul digital Cert Digital eliberat de Stas Computer!

  • obtineți un kit de semnătură digitală (token + semnătură digitală) cu valabilitate de 1, 2 sau 3 ani

sau

  • achiziționați token-ul compatibil cu sistemul dumneavoastra de operare

și semnați documentele cu un simplu click!

Semnătură digitală inclusiv pentru e-Factura!

semnatura digitala

Kit semnătură electronică

Certificat digital calificat + token

certificat digital

Valabilitate 1 an

  • Token CryptoID
  • Certificat Digital
  • Suport Tehnic
Programează o întâlnire
semnatura digitala stas computer

Valabilitate 2 ani

  • Token CryptoID
  • Certificat Digital
  • Suport Tehnic
Programează o întâlnire
semnatura digitala certificata

Valabilitate 3 ani

  • Token CryptoID
  • Certificat Digital
  • Suport Tehnic
Programează o întâlnire

Semnătură electronică pe token

token semnatura digitala

mToken Crypto ID

  • Compatibil Win 7/Win10
  • Compatibil Mac OS
  • Compatibil Linux
 
Programează o întâlnire
token semnatura digitala

Epass 2003 Auto

  • Compatibil Win 7/Win 8/Win 10
  • Compatibil MAC OS
  • Compatibil LINUX
Programează o întâlnire

Reînnoire certificat digital

 

Valabilitate 1 AN

  • Suport Tehnic
  • Acces portal client
 
Programează o întâlnire
reînnoire certificat digital

Valabilitate 2 ANI

  • Suport Tehnic
  • Acces portal client
Programează o întâlnire

Valabilitate 3 ANI

  • Suport Tehnic
  • Acces portal client
Programează o întâlnire

Stabilește acum o întâlnire cu noi

și obține certificatul digital / semnătura electronică!

 

Documente necesare pentru persoană fizică:

  • Carte de Identitate în original
 

Documente necesare pentru persoană juridică:

  • Cod Unic de Înregistrare + împuternicire (dacă se dorește inscrierea organizației în certificat)
  • Cod Unic de Înregistrare + Certificat Constatator (dacă solicitantul este administrator și dorește înscrierea organizației în certificat)

Certificatul digital conține: informaţii deţinător certificat, cheia publică a deţinătorului, semnătura electronică a Autorităţii de Certificare, perioada de valabilitate.

Beneficiile utilizării unui kit de semnătură digitală:

  • Securitate sporită: Protejează împotriva fraudei, manipulării și falsificării documentelor electronice.
  • Eficiență sporită: Simplifică și accelerează fluxurile de lucru digitale, eliminând nevoia de documente fizice și semnături olografe.
  • Costuri reduse: Elimină costurile asociate cu imprimarea, trimiterea și stocarea documentelor fizice.
  • Ușurință în utilizare: Interfața intuitivă face ca utilizarea unui kit de semnătură digitală să fie simplă și rapidă.

Avantajele utilizării semnăturii electronice

  • Semnătura electronică garantează identitatea semnatarului și previne falsificarea documentelor.
  • Semnătura electronică are valoare juridică echivalentă cu semnătura olografă, conform legislației în vigoare.
  • Semnătura electronică utilizează criptare avansată pentru a proteja confidențialitatea documentelor și a informațiilor.

Unde puteți utiliza semnătura electronică?

În relația cu instituțiile:

  • ANAF: Înregistrarea declarațiilor online și accesul în Spațiul Privat Virtual.
  • CNAS: Trimiterea rapoartelor către CNAS și accesul la dosarul electronic de sănătate.
  • ITM: Depunerea REVISAL.
  • MFE: Utilizarea semnăturii electronice pentru documentația de accesare a fondurilor europene prin MySMIS.
  • SICAP (anterior SEAP): Engajarea în licitații publice, semnarea electronică a ofertelor și documentelor de atribuire.
  • ONRC: Procesul de înregistrare online a companiilor.

În cadrul companiei și în relații cu partenerii:

  • Parteneri de afaceri: Transmiterea electronică a comunicărilor cu relevanță juridică.
  • Departamentul HR: Semnarea electronică a contractelor de muncă și a fișelor de post.
  • Departamentul de achiziții: Încheierea contractelor comerciale, semnarea notelor de comandă și a proceselor verbale.
  • Activitatea operațională: Documentația pentru lansarea de noi produse și inițiative de marketing.
  • Departamentul de vânzări: Interacțiunile cu clienții, fie că sunt persoane juridice sau fizice.
  • Departamentul de contabilitate: Semnarea electronică a facturilor.

Servicii IT complete

Solutii, indiferent de business.

Certificată ISO 9001, ISO 14001 pentru zona de management, dar și ISO 27001 pentru zona de securitate a informațiilor cu audit din partea TÜV AUSTRIA

ISO